ιlιlιlι seko ιlιlιlι
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
ιlιlιlι seko ιlιlιlι

|| افلام عربى || افلام اجنبى || احدث الكليبات || مصارعه || كرة القدم || احدث اغانى || العاب || مواقف ونكت || صور || برامج || الجوال ||

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

مهم جدا

3 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1مهم جدا Empty مهم جدا الثلاثاء فبراير 16, 2010 10:57 am

seko

seko
الـريــــــس الــكــــبـــيـــر ™
الـريــــــس الــكــــبـــيـــر ™

سؤالي هل الجرح شي سهل بالنسبة للإنسان لماذا يكون في جرح لماذا يكون في كراهية لماذا لم يكن في حب أنا بي صراحة مش لقيه إجابة أقولها لي هذه الاسئله لأننا أكيد كلنا أن جراحنا حتى من أقرب الناس لينا أنا عندي قصة واحده صديقه لي
المهم أنا أكيد هحكي حكايتها كان في يوم من الأيام كانت في فتاه حزينة جدا لسببا ماه ,أكترها مشاكل البيت

عرفت شباب عن طريق وحده قريبه ليه كانت رفضه الموضوع عارفين ليه علشان انجرحت مرتين وكل مره كان الجر

ح أكبر أول جرح كانت بتحب شاب جدا كان كل حاجه في حياتها وبعد ما وعدها بكل شي كان في يوم بي كلمها

وقالها بحبك وبموت فيكي ومقدر ش أستغني عنك في نفس اليوم كان خاطب وحده غيره أدي أول جرح تاني جرح

كان وحد طيب جدا ويمكن كان بيمثل الحنيه هي حبته من كل قلبها فضلت معها سنين ونصف ومعملش حاجه

علشانها كل يوم وعد وبس وبعد كده سبته وقالت إنها مش هتحب تاني حبت الي قربتها جبت هولها إ زي ما قلت

في أول الحكايه هو كان بيحبها وهي لا قولتها جربي يمكن يطلع وكويس حاولت تفكر لقيته وكويس فتره بس مش

أكتر كان الاول بتصل بيها كثير لكن الحين ما بيسال عليها هي إلي بتسال دايما وتقول دا طيب أكيد عنده شغل ومع

ذلك سبته ثلاث مرات وكانت ترجع ليها علشان هي أطيب واحدها شوفتها في حياتي هي إلي بتتصل بيه وتسال

عليه وهو لا ومع ذلك كان كداب هي عارف لكن بتحاول تكدب علي نفسها وتقول هو صداق فين هذا الحب هل هذه

الانسان تستحق هذا الالم لماذا انجرت كل هذا ياتري علشان هي طيبه ولا علشان هي حنينه ولا علشان ايه بظبط

انا بجد حزينه ليها ارجوكم قوليلي أقولها ايه علشان أقدر أسعدها

https://seko123.own0.com

2مهم جدا Empty رد: مهم جدا السبت فبراير 27, 2010 12:30 pm

احمد فاروق

كول جديد
كول جديد

انا رئي انها تستنا وربنا هيكرمها انشاء الله نسيحه مش عيب ان الانسان يتجرح اي حد فينا اتجرح بس الانسان القوي الي يكوي جروحه ويقف من اول وجديد علشان الدنيا مش بتقف علي حد اهم حاجه اننانتعلم من جرحنا ومنديش للانسا الي قصدنا فرصه للجرح

3مهم جدا Empty رد: مهم جدا الأحد أغسطس 08, 2010 10:19 am

the doctor

the doctor
مشرفة
مشرفة

موضوع جاااااااااااامد يا محمد شكرا ليك
مهم جدا 98857 مهم جدا 98857
مهم جدا 63498 مهم جدا 63498

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]